Moje práce
Výběr toho nejlepšího, na čem jsem zatím pracovala.
Každý z těch projektů mě bavil. Přečtěte si proč.
Moje práce
Výběr toho nejlepšího, na čem jsem zatím pracovala.
Každý z těch projektů mě bavil. Přečtěte si proč.
Textování a překlady webů
Doména.cz
Jak vysvětlit složité technikálie jednoduše a přístupně.
Zadání: Měníme design webu a potřebujeme nový claim a copy. Pro laické uživatele chceme psát blog s tipy pro podnikání online.
Celé řešení »
Rodinný pivovar Švihov
Vaříme pivo, ale potřebujeme oslovit celou rodinu.
Zadání: Otextovat webové stránky pro nově vznikající pivovar, napsat produktové texty a vyladit tón komunikace.
Celé řešení »
Atelier YYYY
Zahrada není jen plán výsadby. Vysvětlete to našim klientům.
Zadání: Chceme lépe ukázat styl, hodnotu a jedinečnost naší krajinářské práce. Vysvětlit, jak pracujeme a co to klientům přinese.
Celé řešení »
IdeaSense
Design thinking, etnografie, výzkum… Jak to všechno prodat textem?
Zadání: Chystáme redesign webu a potřebujeme texty od profíka, který rozumí naší metodě. Tak, aby náš způsob práce pochopil každý.
Celé řešení »
Simple Link
Řešíme nefunkční vztahy na pracovišti. Ale chceme to komunikovat pozitivně.
Zadání: Tvoříme web pro naši nově vzniklou značku a potřebujeme srozumitelně vysvětlit nás způsob a přínos práce s firemními týmy.
Celé řešení »
Fotobanka ČTK
Nejsme jen „četka“, nabízíme i spoustu dalších služeb.
Zadání: Chystáme redesign webu a potřebujeme texty od profíka, který rozumí naší metodě. Tak, aby náš způsob práce pochopil každý.
Celé řešení »
Direct pojišťovna
Chceme být AirBank mezi pojišťovnami.
Zadání: Měníme web a potřebujeme vyladit tonalitu. Otextovat stránky a celou klientskou zónu tak, aby pojištění online bylo snadné.
Celé řešení »
Dateio
Jak nabídnout obchodním partnerům produkt, jaký tu ještě nebyl?
Zadání: Chceme se prezentovat na mezinárodní úrovni a v angličtině. A zároveň vysvětlit, jak fungují naše služby a proč se vyplatí.
Celé řešení »
Nutberg
Webovou stránku nelze přeložit, jak leží a běží. Chce to lokalizaci.
Zadání: Potřebujeme prodávat náš produkt i v zahraničí. Prostřednictvím webu. A sdělit jasně, v čem je náš produkt výjimečný.
Celé řešení »
Obědy pro děti
Jak získat zahraniční dárce pro český dobročinný program.
Zadání: Potřebujeme anglickou verzi webových stránek pro zahraniční dárce. Aby mohlo víc dětí obědvat se svými spolužáky.
Celé řešení »
Mangobots
„Máme to už tři roky v šuplíku a teď přišel pravý čas“.
Zadání: Přišli jsme s řešením, které nikdo nemá a potřebujeme ho dostat do světa. Umožňujeme lidem nakupovat přes Messenger.
Celé řešení »
Spálená pláň: rozhlasové čtení
Připrav se, že to bude horor.
Zadání: Přeložit hororovou povídku H. P. Lovecrafta z angličtiny pro projekt Radiocustica, který prezentuje současný radioart.
Celé řešení »
Mikrocopy – UI
Administrace DOMENA.cz
Klientská zóna, kde je uživatel jako doma.
Zadání: Potřebujeme přehlednou klientskou zónu, kterou budou lidé rádi používat. Ulehčí to práci našemu helpdesku.
Celé řešení »
Tištěné materiály
Leták TOP odpovědná firma 2017
Jak to zaonačit, aby odpovědnost byla sexy?
Zadání: Otextovat leták, který dokáže motivovat menší a střední firmy ke společensky odpovědnějšímu podnikání – a účasti v soutěži.
Celé řešení »
Plakát Fotobanky ČTK
Ukažte rozmanitost našich zdrojů a služeb na formátu A3.
Zadání: Představit služby fotoarchivu odlehčenou formou, na pozadí fotek všedního života. V češtině i angličtině.
Celé řešení »
Produktové texty
Soolista
Jak prodat textem oděvy tak originální, že ani nejsou šité podle střihu.
Zadání: Otextujte mi novou módní kolekci pro web. Potřebuji vystihnout jedinečnost mých modelů a kvalitu materiálů.
Celé řešení »
Ola Controls
Chceme se odlišit v záplavě smart řešení na všechno možné.
Zadání: Anglické texty pro brožuru se smart home produkty. Tak, abychom dokázali přitáhnout movitější klientelu.
Celé řešení »
Blindshell
Jak napsat texty o produktu, který jeho uživatelé nikdy neuvidí.
Zadání: Představit nový model smartphonu pro nevidomé uživatele. V angličtině. Vyzdvihnout výhody oproti konkurenci.
Celé řešení »
Kytky k jídlu
Napište mi texty, které budou k sežrání.
Zadání: Přetextujte mi popisy terénních kurzů, aby byly lákavější. Upravte instrukce tak, aby lidé věděli, kam přijít a co si vzít s sebou.
Celé řešení »
E-booky
Jak budovat byznys online
Obsah, který přivádí nové zákazníky a dělá radost těm stávajícím.
Zadání: Chceme našim (potenciálním) zákazníkům nabídnout kvalitní obsah a pomocnou ruku v začátcích podnikání.
Celé řešení »
Merkantilie
Reklamní kvarteto pro ČTK
Nechceme suchý popis našeho byznysu, musí to mít šmrnc.
Zadání: Potřebujeme opatřit propagační předmět textem o našich službách. Aby si ho lidé opravdu přečetli.
Celé řešení »
Propagační předměty pro DOMENA.cz
Budeme rozdávat pivo a kondomy. Žádné reklamní cetky.
Zadání: Pro náš stánek na konferencích potřebujeme propagační předměty, které nás odliší od ostatních značek a budou lidem k užitku.
Celé řešení »
Knihy
1ookamžiků
Kniha, jaká vychází jednou za sto let.
Zadání: Představit Fotoarchiv ČTK u příležitosti 100. výročí jeho vzniku. Ukázat veřejnosti, jak ČTK mapuje českou historii.
Celé řešení »
Příběhy ze stoletého muzea
Jak vytáhnout z textů i depozitářů Zemědělského muzea to nejlepší.
Zadání: Představit Národní zemědělské muzeum a bohatost jeho sbírek v publikaci ke 100. výročí založení muzea.
Celé řešení »
Zvířata, kam se podíváš
Přeneste malé čtenáře na druhý konec světa, třeba do pouště. Ve 150 slovech.
Zadání: Doplnit ilustrace zvířat z různých částí světa čtivými texty pro předškolní děti. Motivovat malé čtenáře.
Celé řešení »
Články
Jak na ošetřovné v době koronaviru – Aperio
Článek, který si přečetlo přes 70 tisíc lidí.
Zadání: Potřebujeme rodičům srozumitelně vysvětlit, jak žádat o ošetřovné a kdo všechno má na něj nárok. Co nejdřív.
Celé řešení »
Mindfulness – Cosmopolitan
Jak najít klid uprostřed tornáda.
Zadání: Mindfulness je nový trend. Chceme ukázat přínosy všímavosti na dvou časopisových stranách.
Celé řešení »
Jak se píše metro – Lidové noviny
K příležitosti otevření nových stanic pražského metra.
Zadání: Napište o tom, jak unikátní byl grafický systém, který navrhnul pro nově postavené pražské metro Rostislav Vaněk.
Celé řešení »
Křesání ohně: síla soustředění
Dobrodružství všedního dne na mém blogu Deník divošky.
Zadání: Kompletní postup, jak rozdělat oheň za pomoci ocílky a pazourku. K tomu pěkné fotky a osobní zápal.
Celé řešení »
Design&Home – Plsť v interiérua
O současném materiálu, který nás provází po tisíciletí.
Zadání: Napište aktuálních trendech využití industriální plsti v domácích i kancelářských interiérech.
Celé řešení »
Jak překlopit podnikání do onlinu
Nejčtenější článek blogu DOMENA.cz.
Zadání: Chceme podnikatelům postiženým vládními opatřeními nabídnout rychlé a účinné tipy, jak využít možnosti internetu.
Celé řešení »
Jak zaujmout média? Vyprávějte příběh.
Praktické rady pro blog marketingové čarodějnice.
Zadání: Sepište své zkušenosti s PR, které funguje a nezapleveluje média píárovými omáčkami, jaké nikdo nechce číst.
Celé řešení »
Kam s hliníkem – EkoList
Po dvaceti letech píšu pro časopis, kterému jsem vymýšlela jméno.
Zadání: Potřebujeme důkladnou rešerši a aktuální informace o tom, jak můžou lidé recyklovat hliníkový odpad.
Celé řešení »
Jak nenaletět lovcům nehod – Direct.cz
Psát čtivě a poutavě se dá i pro pojišťovnu.
Zadání: Chceme naše zákazníky vzdělávat na našem blogu a získávat nové klienty prostřednictvím obsahu.
Celé řešení »
Nejlepší kurzy pro váš rozlet v byznysu
Článek, který dostal přes 7 000 lajků.
Zadání: Chceme naší cílovce ukázat možnosti podnikání, které jim přináší ecommerce. Cílíme na odvážné ženy.
Celé řešení »
Jak si udělat prostor v nabitém diáři
O stresu, perfekcionismu a švarných horolezcích.
Zadání: Napište nám blog post na téma produktivita a time management.
Celé řešení »
Kontakt
IČ 655 97 796
vědí o mně na ŽÚ
Praha 6
texty@olgapohl.cz
+420 608 53 53 12