fbpx

Moje práce

Výběr toho nejlepšího, na čem jsem zatím pracovala.

Každý z těch projektů mě bavil. Přečtěte si proč.

Moje práce

Výběr toho nejlepšího, na čem jsem zatím pracovala.

Každý z těch projektů mě bavil. Přečtěte si proč.

Textování a překlady webů

Doména.cz

Jak vysvětlit složité technikálie jednoduše a přístupně.

Zadání: Měníme design webu a potřebujeme nový claim a copy. Pro laické uživatele chceme psát blog s tipy pro podnikání online.

Celé řešení »

Rodinný pivovar Švihov

Vaříme pivo, ale potřebujeme oslovit celou rodinu.

Zadání: Otextovat webové stránky pro nově vznikající pivovar, napsat produktové texty a vyladit tón komunikace.

Celé řešení »

Atelier YYYY

Zahrada není jen plán výsadby. Vysvětlete to našim klientům.

Zadání: Chceme lépe ukázat styl, hodnotu a jedinečnost naší krajinářské práce. Vysvětlit, jak pracujeme a co to klientům přinese.

Celé řešení »

IdeaSense

Design thinking, etnografie, výzkum… Jak to všechno prodat textem?

Zadání: Chystáme redesign webu a potřebujeme texty od profíka, který rozumí naší metodě. Tak, aby náš způsob práce pochopil každý.

Celé řešení »

Simple Link

Řešíme nefunkční vztahy na pracovišti. Ale chceme to komunikovat pozitivně.

Zadání: Tvoříme web pro naši nově vzniklou značku a potřebujeme srozumitelně vysvětlit nás způsob a přínos práce s firemními týmy.

Celé řešení »

Fotobanka ČTK

Nejsme jen „četka“, nabízíme i spoustu dalších služeb.

Zadání: Chystáme redesign webu a potřebujeme texty od profíka, který rozumí naší metodě. Tak, aby náš způsob práce pochopil každý.

Celé řešení »

Direct pojišťovna

Chceme být AirBank mezi pojišťovnami.

Zadání: Měníme web a potřebujeme vyladit tonalitu. Otextovat stránky a celou klientskou zónu tak, aby pojištění online bylo snadné.

Celé řešení »

Dateio

Jak nabídnout obchodním partnerům produkt, jaký tu ještě nebyl?

Zadání: Chceme se prezentovat na mezinárodní úrovni a v angličtině. A zároveň vysvětlit, jak fungují naše služby a proč se vyplatí.

Celé řešení »

Nutberg

Webovou stránku nelze přeložit, jak leží a běží. Chce to lokalizaci.

Zadání: Potřebujeme prodávat náš produkt i v zahraničí. Prostřednictvím webu. A sdělit jasně, v čem je náš produkt výjimečný.

Celé řešení »

Obědy pro děti

Jak získat zahraniční dárce pro český dobročinný program.

Zadání: Potřebujeme anglickou verzi webových stránek pro zahraniční dárce. Aby mohlo víc dětí obědvat se svými spolužáky.

Celé řešení »

Mangobots

„Máme to už tři roky v šuplíku a teď přišel pravý čas“.

Zadání: Přišli jsme s řešením, které nikdo nemá a potřebujeme ho dostat do světa. Umožňujeme lidem nakupovat přes Messenger.

Celé řešení »

Spálená pláň: rozhlasové čtení

Připrav se, že to bude horor.

Zadání: Přeložit hororovou povídku H. P. Lovecrafta z angličtiny pro projekt Radiocustica, který prezentuje současný radioart.

Celé řešení »

Mikrocopy – UI

Administrace DOMENA.cz

Klientská zóna, kde je uživatel jako doma.

Zadání: Potřebujeme přehlednou klientskou zónu, kterou budou lidé rádi používat. Ulehčí to práci našemu helpdesku.

Celé řešení »

Tištěné materiály

Leták TOP odpovědná firma 2017

Jak to zaonačit, aby odpovědnost byla sexy?

Zadání: Otextovat leták, který dokáže motivovat menší a střední firmy ke společensky odpovědnějšímu podnikání – a účasti v soutěži.

Celé řešení »

Plakát Fotobanky ČTK

Ukažte rozmanitost našich zdrojů a služeb na formátu A3.

Zadání: Představit služby fotoarchivu odlehčenou formou, na pozadí fotek všedního života. V češtině i angličtině.

Celé řešení »

Produktové texty

Soolista

Jak prodat textem oděvy tak originální, že ani nejsou šité podle střihu.

Zadání: Otextujte mi novou módní kolekci pro web. Potřebuji vystihnout jedinečnost mých modelů a kvalitu materiálů.

Celé řešení »

Ola Controls

Chceme se odlišit v záplavě smart řešení na všechno možné.

Zadání: Anglické texty pro brožuru se smart home produkty. Tak, abychom dokázali přitáhnout movitější klientelu.

Celé řešení »

Blindshell

Jak napsat texty o produktu, který jeho uživatelé nikdy neuvidí.

Zadání: Představit nový model smartphonu pro nevidomé uživatele. V angličtině. Vyzdvihnout výhody oproti konkurenci.

Celé řešení »

Kytky k jídlu

Napište mi texty, které budou k sežrání.

Zadání: Přetextujte mi popisy terénních kurzů, aby byly lákavější. Upravte instrukce tak, aby lidé věděli, kam přijít a co si vzít s sebou.

Celé řešení »

E-booky

Jak budovat byznys online

Obsah, který přivádí nové zákazníky a dělá radost těm stávajícím.

Zadání: Chceme našim (potenciálním) zákazníkům nabídnout kvalitní obsah a pomocnou ruku v začátcích podnikání.

Celé řešení »

Merkantilie

Reklamní kvarteto pro ČTK

Nechceme suchý popis našeho byznysu, musí to mít šmrnc.

Zadání: Potřebujeme opatřit propagační předmět textem o našich službách. Aby si ho lidé opravdu přečetli.

Celé řešení »

Propagační předměty pro DOMENA.cz

Budeme rozdávat pivo a kondomy. Žádné reklamní cetky.

Zadání: Pro náš stánek na konferencích potřebujeme propagační předměty, které nás odliší od ostatních značek a budou lidem k užitku.

Celé řešení »

Knihy

1ookamžiků

Kniha, jaká vychází jednou za sto let.

Zadání: Představit Fotoarchiv ČTK u příležitosti 100. výročí jeho vzniku. Ukázat veřejnosti, jak ČTK mapuje českou historii.

Celé řešení »

Příběhy ze stoletého muzea

Jak vytáhnout z textů i depozitářů Zemědělského muzea to nejlepší.

Zadání: Představit Národní zemědělské muzeum a bohatost jeho sbírek v publikaci ke 100. výročí založení muzea.

Celé řešení »

Zvířata, kam se podíváš

Přeneste malé čtenáře na druhý konec světa, třeba do pouště. Ve 150 slovech.

Zadání: Doplnit ilustrace zvířat z různých částí světa čtivými texty pro předškolní děti. Motivovat malé čtenáře.

Celé řešení »

Články

Jak na ošetřovné v době koronaviru – Aperio

Článek, který si přečetlo přes 70 tisíc lidí.

Zadání: Potřebujeme rodičům srozumitelně vysvětlit, jak žádat o ošetřovné a kdo všechno má na něj nárok. Co nejdřív.

Celé řešení »

Mindfulness – Cosmopolitan

Jak najít klid uprostřed tornáda.

Zadání: Mindfulness je nový trend. Chceme ukázat přínosy všímavosti na dvou časopisových stranách.

Celé řešení »

Jak se píše metro – Lidové noviny

K příležitosti otevření nových stanic pražského metra.

Zadání: Napište o tom, jak unikátní byl grafický systém, který navrhnul pro nově postavené pražské metro Rostislav Vaněk.

Celé řešení »

Křesání ohně: síla soustředění

Dobrodružství všedního dne na mém blogu Deník divošky.

Zadání: Kompletní postup, jak rozdělat oheň za pomoci ocílky a pazourku. K tomu pěkné fotky a osobní zápal.

Celé řešení »

Design&Home – Plsť v interiérua

O současném materiálu, který nás provází po tisíciletí.

Zadání: Napište aktuálních trendech využití industriální plsti v domácích i kancelářských interiérech.

Celé řešení »

Jak překlopit podnikání do onlinu

Nejčtenější článek blogu DOMENA.cz.

Zadání: Chceme podnikatelům postiženým vládními opatřeními nabídnout rychlé a účinné tipy, jak využít možnosti internetu.

Celé řešení »

Jak zaujmout média? Vyprávějte příběh.

Praktické rady pro blog marketingové čarodějnice.

Zadání: Sepište své zkušenosti s PR, které funguje a nezapleveluje média píárovými omáčkami, jaké nikdo nechce číst.

Celé řešení »

Kam s hliníkem – EkoList

Po dvaceti letech píšu pro časopis, kterému jsem vymýšlela jméno.

Zadání: Potřebujeme důkladnou rešerši a aktuální informace o tom, jak můžou lidé recyklovat hliníkový odpad.

Celé řešení »

Jak nenaletět lovcům nehod – Direct.cz

Psát čtivě a poutavě se dá i pro pojišťovnu.

Zadání: Chceme naše zákazníky vzdělávat na našem blogu a získávat nové klienty prostřednictvím obsahu.

Celé řešení »

Nejlepší kurzy pro váš rozlet v byznysu

Článek, který dostal přes 7 000 lajků.

Zadání: Chceme naší cílovce ukázat možnosti podnikání, které jim přináší ecommerce. Cílíme na odvážné ženy.

Celé řešení »

Jak si udělat prostor v nabitém diáři

O stresu, perfekcionismu a švarných horolezcích.

Zadání: Napište nám blog post na téma produktivita a time management.

Celé řešení »

Kontakt

Pro účetní

IČ 655 97 796

vědí o mně na ŽÚ 

Praha 6

Pro vás

texty@olgapohl.cz

+420 608 53 53 12

Pro milovníky kolonek