Audit webových textů
Chcete mít jistotu, že vaše texty fungují?Propleju váš web, aby vám přinášel úrodu.
- Zjistím, jestli váš web mluví jasně a srozumitelně
- Ukážu vám, jak dodat textům přesvědčivost
- Poradím, co na web napsat a co můžete vynechat
- Texty budou sloužit vašemu byznysu i zákazníkům
Co vám pomůžu vylepšit
Copywriting
- styl a srozumitelnost textu
- jednotný tón (tonalita)
- výstižné a funkční nadpisy
Marketing a značka
- jasné prodejní argumenty
- sladění textu s vizuálem
- správné zacílení na zákazníky
Uživatelská zkušenost
- efektivita textů pro váš záměr
- účelný sled informací
- logika a srozumitelnost tlačítek
Píšu odjakživa. S texty profesně pracuji přes 20 let. Posledních 7 let mě živí jen copywriting. Textuji weby i apky, píšu články i knížky. Jako zkušená editorka vím, co škrtnout, aby text plynul a čtenáři mu rozuměli. Mám praxi z brandingové agentury, spolupracuji s UX designéry a grafiky. Díky tomu vím, jak mají texty na webu fungovat.
Mrkněte na moje portfolio »
Audit textů poskytuji také jako Shoptet partnerka.
Reference
„Psát o sobě a svých službách je velká fuška. Olga mi pomohla podívat se na můj web zvenčí. Zvýraznili jsme výhody nabídek 3D fotografie a pomohli tak mým zákazníkům s rozhodováním.“
Pavel Matoušek, fotograf
Varianty auditu webových textů
Základní
- Výstup v podobě konzultace
(po telefonu nebo online)
1 600 Kč
Optimální
- Prezentace (osobně nebo online)
- Písemný výstup
- Screenshoty s komentáři
- Doporučení co a jak upravit
(text, sled informací, prodejní argumenty…) - Tipy jak požádat o reference
3 600 Kč
Komplexní
- Prezentace (osobně nebo online)
- Písemný výstup
- Screenshoty s komentáři
- Doporučení co a jak upravit
- Tipy jak požádat o reference
- Videozáznam s hlasovým komentářem
k jednotlivým stránkám - Konkrétní návrhy na úpravu textu
5 700 Kč
Kalkulace pro web v rozsahu 1-3 stránky
Každá další podstránka + 400 Kč
Moji klienti
Jak psát, aby to lidi četli
Tipy pro jasné a přesvědčivé texty. Naučte se myslet jako copywriter a škrtat jako editor.
Jak psát texty, které lidi čtou
Říká se, že lidi nečtou. Já si to nemyslím. Lidi čtou. Ale jen srozumitelný obsah, který jim nabídnete ve chvíli, kdy ho potřebují. Naučte se tvořit obsah, který je k užitku.
Umění škrtu: Jak editovat text
Každé slovo, které v textu nemá svůj účel, je zbytečná vata. Zabírá vám cenný prostor na webu a okrádá vaše zákazníky o čas. Naučím vás, jak slovní plevel poznat a vytrhat.
Jak psát přesvědčivě
Na to, abyste získali důvěru zákazníka, máte na internetu jen mžik. Využijte ho na maximum. Poradím vám, jak psát texty na web, abyste přesvědčili prvním dojmem.
Chcete lepší texty?
Ráda vám k nim pomůžu.
Pokud si objednáte přepsání vašeho webu nebo komplet nové texty, částku za audit vám odečtu z ceny.